Gärna Järna

Bilen har strejkat och hela kopplingssystemet är utbytt – men den är fortfarande inte helt hundra – så jag höll tummarna att den i alla fall skulle hålla till Järna och sedan hem igen denna heta fredag. Jag hade ett viktigt möte med en viss liten borderkille och hans ljuvliga familj och senare även ett möte med herr Hallgren.

Min kaffemugg = en skatt
Family business.
Fullt ös medvetslös.
Sötaste små.
Fina pappa ”Gunny Fårevers Figaro”.
Ljuvliga mamman ”Knutan”.

Far och son.

Fina lillkillen idag 7 veckor gammal.

 

4 kommentarer

Under Dogma, Jindo, Valp

4 svar till “Gärna Järna

  1. Kickan

    Tötisarna! Bara en vecka kvar nu! Hihihi! 😀

  2. Hej jag har en dvärgpudelvalp eller valp och valp vet jag inte men hon är 10 månader och världens sötaste dvärgpudel tik 😀
    P.s Är det dina hundar i så fall har du bra hund smak för dem är sååå söta!!!! <33
    Om du går in på min blogg som heter: http://www.bloggpolly.blogg.se
    så ser du bilder på henne 😉

Lämna en kommentar